martes, 21 de septiembre de 2010

. Segona setmana, segon dia...

Català

Com diu el títol de l’entrada, estem al segon dia de la segona setmana, després d’una setmana de presentacions y de veure com va aquest nou pla d’estudis, “Bolonia” dons, puc dir que... estic ja farta de les classes xD

La veritat es que en sí, el pla nou pareix molt mes agradable des del punt de vista que pots repartir el treball millor a casa y no t’ho jugues tot a l’examen final, si no que tens treballs per a entregar al professor y demés.

Ara... a les 13:26 hora d’Espanya... puc dir-vos que fa una bona caloreta, encara que estic asseguda a l’ombra xD

Tinc dues hores lliures que sempre he pensat que seria millor si foren només una, ... hui podria anar-me’n a ma casa a les 15 y no a les 16 de la vesprada -.-‘ Em mata llatí a aquesta hora tan ... tan odiosa XD

En fi, quan arribe a casa podré penjar-vos-ho al blog, per que ara l’internet va un poquet fluix on estic.

Continuant amb aquesta petita reflexió de les dues setmanes... ja estem començant amb el temari, i bé, de moment no hi ha molts dubtes, molts del termins ja l’utilitzàvem a la llicenciatura  i es només repassar-ho i estudiar i fer els nous treballs.

De moment crec que no moriré ni d’avorriment, ni d’una paràlisi a les mans d’escriure ni res d’això xD Ja ens veiem de nou més endavant ^^

Adeu
______________________________________
Castellano

Como dice el titulo de la entrada, estamos en el segundo día de la segunda semana. Después
 De una semana de presentaciones y de ver como va este nuevo plan de estudios, “bolonia” pues, puedo decir que ya estoy hasrta de las clases!! xDD

La verdad es que es sí, el plan nuevo es más agradable desde el pundo de vista de que puedes repartir el trebajo mejor en casa y no te lo juegan todo en el examen final, si no que tienes trabajos que entregar al profesor y demás.




Ahora .... a las 13.26 hora de España... puedo deciros que hace bastante calor, aunque estoy sentada a la sobra.

Tengo dos horas libres quem, por cierto, siempre he pensado que sería mejor eliminar una, creo que con una hora para comer sobra, y de paso estaría en mi cada a las 15 y no  a las 16 -.-‘
Me mata tener latína  esa hora de la tarde... 

Bueno .. ahora que ya estoy en mi casa xDD (22.08 ^^'') os lo pongo en el blog para que lo leáis ^^

Siguiendo con esta pequeña reflexión... Bueno estamos empezando el temario y bueno, de momento no hay muchas dudas ni nada que destacar, muchos términos se parecen a los anteriores, pero no los profundizan tanto, y eso ayuda atener una idea de lo que se te enseña ^^

De momento no me moriré de un ataque de parálisis en la mano o de aburrimiento xDD Ya seguiré más a delante ^^

Adiós!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario